Eylül 25, 2010

anlayamam ki olanları

bir kaç gün önce ders programımı belirledim. hayatımda şok etkisi yaratacak şeyler de oldu. ben mutlu mesut şaşkın dolaşıyorum ortalıkta. ders programımdan çok memnunum. çok bayılarak aldım her dersi. advisor'um bir ders bırakmalısın çok ders almışsın dediğinde üzüldüm neyi çıkaracağımı şaşırdım. kurban ettim birini sonra belki add-drop'ta alabilirim diye umarak. dediğim gibi bütün derslerimi bayılarak aldım ama biliyorum ki yine bi çoğunun sonu hüsran olucak c'ler d'ler birbirini kovalıcak.

e hayat da böyle değil mi be güzelim. çok heveslenerek bişi yapmaya kalkarsın ama sonuç başarısız. halbuki neler ummuştun öncesinde. nooldu? nanayy. ellerin bomboş. boş bile değil. çirkin çirkin şeylerle dolu. atsan atılmaz satsan satılmaz. dersler de hayat gibi vallahi. ama ben bunu öğrenmeme rağmen ömrümün 21. okul hayatımınsa 21-5'inci yılında ben yine okul heyecanıyla doluyum. yeni başlanan aşk gibi sonunda kesin biri birini üzer ama yine de heyecanlı birşey işte. vazgeçmek çok zor.

Hiç yorum yok: