Mayıs 04, 2011

Saçlarımızı kısa kestirmekten korkmayalım cağnım kadınlar!

Kadınların saçlarının uzun olması gerektiğine bizi bu denli baskılayanların etkisinden kurtulalım artık ve güzel olmak için kafamızda onca saçı taşımak zorunda hissetmeyelim diyorum. Nitekim kısa ve güzel saçlı kadınlar da var. Kısa saçlı olmak erkek gibi olmak mıdır? Hmm diyip düşünmeye başlamışsanız, bir sorum daha var. Ne demektir ki erkek olmak ya da kadın olmak? Cağnım kadınlar, gelin artık bu eziyete bir son verelim el biriğiyle:)

Elbet herkes saçlarını kestirsin, pis saç, e' saç demiyorum. Saçlarıyla keyfi yerinde olanlara değil sözüm. Yalnızca kadın olduğundan saçlarını kısa kestirmekten çekinen insanlara sesleniyorum. Bakın çok güzel kısa saçlı insanlar da var. Seçin, beğenin, kestirin:)







durum budur. hepinizi saçlarınızdan öperim:*

5 yorum:

nermin dedi ki...

cnm sende sacını bu resımlerdeki gibi kısamı kullanıyorsun tavsiye edermisin?

gizemtas dedi ki...

evet benim saçlarım şu en baştaki kadının saçlarından birazcık uzun. tavsiye ederim!

nermin dedi ki...

benım saçlarım hafıf dalgalı bende emma watsonun kısacık saçını çok sevdim acaba iyi olurmu ne dersın

Adsız dedi ki...

evet kesinlikle korkmayın kestirin saçlarınızı

gizemtas dedi ki...

benim saçlarım çok kıvırcık olduğu için bazen sıkıntılı oluyor. ama her zaman değil. çok kıvırcık saçlı da değilsen kestir bence:)