Mayıs 05, 2013

İş güç

Son zamanlardaki durumumdan memnun muyum memnuniyetsiz miyim bir türlü çözemedim. İşe gitmekten her boka üşendiğim bu güzel bahar günlerinde aslında çok kızıyorum kendime. Bir yandan da gezeceğin kadar gezdin Gizoş, diyorum. Son zamanlarda bir miktar İstanbul yorgunluğu diye adlandırdığım şeyi çok hisseder olmuştum. Madem kaçıp gitme şansım yok, hem para kazanıp hem de çok boş vakit sahibi olmaktan kurtulmak iyi oluyor aslında. Şu an çalışmıyor olsam da İstanbul'a çakılı kalacaktım ve daha sonra kaçıp gitme şansım da olmayacaktı. Şimdi en azından bir kenarda biraz birikim yapıp yaz sonuna doğru basıp gitme şansım var. BEN HER ŞEYİN FARKINDAYIM ULAN!

Yine de bu kadar çalışmayı biraz abartılı buluyorum elbet.

Ergenlik dönemimde olduğu gibi yorumlarıyla işimi zorlaştıran insanlara gıcığım sürüyor. Kendi fikrimi bulmama pek fazla yardımcı olamıyorsunuz çünkü içimdeki agresif ergen size karşı bir savunma mekanizması yaratarak en olmadık şeyi yapma isteği oluşturuyor. Sonra ben de fark edemiyorum ne istediğimi. 

İnsanların işine aşına eşine yorum yapmayınız kardeşler. Gözünüzü seveyim. 

1 yorum:

yuno44907 dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.