Mayıs 22, 2011

genşler, ben genç derken e'yi bi acayip çıkaranlardanım ama inanın bana iyi bi insanım. benim tepkisizliğim ve herkese eşit derecede yakın olmamla alakalı çok sık yorum yapılır. pek sevdiğim insanlar onlara değer vermediğim için benle artık görüşmek istemediklerini söylerler.

diğer bir taraftan da benzer yorumlar yapıp ama bakışlarından anlıyorum ben senin beni sevdiğini diyen güzel tipler de vardır. onları çok severim. insanları sevmek için her konuda hemfikir olmayı beklemek ne anlamsızdır değil mi? bence çok saçmadır. çünkü farklı fikirler olmasa ne fikrimiz olabilir ki. mühim olan insanların sizi gerçekten dinlemesi.

SİZİ DİNLEYENLERİ SEVİN. bunu bangır bangır söylemek istiyorum çünkü dinlemek yerine kolaya kaçanları ciddiye aldığımız kadar dinleyenleri almıyoruz gibi hislere kapılıp üzülüyorum. bir kişi ne kötüsün dese günlerce "hay allah ben kötü müyüm acaba? neyim kötü lan benim?" diye kederlenirken güzel laflar edenlerin içtensizliğini düşünecek kadar boktan bir dünyada yaşıyoruz. tatlı insanları, güzel insanları farketmemezlik ederseniz üzülürüm ha. hadi öpüyorum sizi.

eller ne güzeldir, değil mi?

sizin elinizin içinde dolanan minnak soğuk elleri diyorum. ne tatlıdır onlar. o parmak uçları tek tek öpülür sabaha kadar. o parmakların sahibinin saçları sabaha kadar koklanır.

baay.

Hiç yorum yok: