Mayıs 07, 2012

olimpos

Tadına doyulmaz Olimpos, bu yaz da bekle bizi.

Uzun zamandır bir ağlatan bir güldüren tatil üzerine düşünmelerim, kalabalık olmasını umut ettiğim bir Olimpos planına dönüştü. Ağustos'ta Olimpos'un ağaz evlerinden birinde yerimizi alacak, bikinilerimizi giyip denize koşacağız, yeri gelecek kahvaltı üstü hamak keyfi yapacağız, gece olunca müzikli bir yerlere gidip dans edecek canımız çekerse gece sahile kaçıp şarap içeceğiz. Bir de dolunaya denk gelirse orda olmamız keyiften bayılırız herhalde.

Olimpos'ta hiç betonarme bina olmaması benim çok hoşuma gidiyor. Bir de çok doğal bir yerde yaşıyormuş gibi hissettiriyor. Bu yüzden çok güzel. Pansiyonların çoğu bu yandakiler gibi. Ahşap ev hoşlanışı olan bi insan olduğumdan da benim için Olimpos mükemmel. Fiyatları da çok uygun. Dormlarda kalıp çok ucuza süper tatil yapılabiliyor. Gece sakin sakin oturmak isteyenler için, pansiyonların bahçeleri var, eğlenelim coşalım derseniz dans edebileceğiniz yerler var.

Bu sağdaki haritada lokasyonunu görebilirsiniz. karayı maviyle göstermeleri biraz garip olmuş ama yine de problem yok:) Görüldüğü üzre Olimpos Antalya merkeze de Fethiye'ye degayet yakın. Hem Olimpos'u hem de bu sahil şeridini gezmek mümkün. Ben henüz yapamadım öyle bir tatil ama vakit ve nakit olursa nasıl da güzel olur.

Luciana dedi ki...

Samsunlu olarak bi' an Fethiye'de falan oturduğumu sandım, karayı maviye boyamak... İlginç. :))
Nevrim döndü.

Adsız dedi ki...

Merhabalar. Ben şu sıralar birkaç arkadaşla tatil düşünüyorum, Olimpos'a epey yakın Adrasan'a gitmiştim, çok da hoşuma gitmişti ama erken ayırtamadğımız için Bungalov evlerde kişi başı 140 lira gibi bir fiyat biçiliyor.. Senin Olimpos'ta gidip hoşuna gittiğin bir yer var mı? Bizde agaç evler düşünüyoruz ama birlikte çok tatil yapan kişiler olmadığımız için gittiğim yerde pişman olmayı hiç istemem. Teşekkür ederim çok, kaba saba sordum idare et :)

gizemtas dedi ki...

Ben daha önce bi kez Bayram's Tree Houses'da bir de Turkmen Tree Houses'da kaldım. Bayram gördüğüm kadarıyla oralardaki en iyi yerlerden biri. günlük de 50 lira civarı sanırım. bildiklerim bunlar şimdilik:)

Adsız dedi ki...

Tavsiyen için çook teşekkür ederiz, baya araştırdık ve bir aksilik çıkmasa Acar Pansiyon'u tercih edeceğiz, fiyatları da senin söylediğin gibi.. İzlenimlerimi ve fotoğrafları yine blogdan aktarırım belki sizlere de fikir olur.. Yeniden çok sağol, hoşçakal :)

gizemtas dedi ki...

Vaktiniz olursa mutlaka benimle fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Ağustosta tekrar gitmeyi planlıyoruz. farklı bir yerde kalmak hoş olabilir. iyi tatiller size.

Emre dedi ki...

Merhaba Gizem. Biraz geç cevap yazıyorum işler güçler, kusura bakma :)
Tatilde kaldığımız yer güzel değildi. Aslında acemiliğe geldi bizimkisi. İlk önce Olimpos'ta Acar Pansiyon'dan yer ayırtmıştık, ama denize çok uzaktı ve arabamız yoktu. O yüzden özür dileyerek ellerimizde valiz, telefonlarla Adrasan'dan uygun fiyatlı yerler aradık. Sonra Buğra Pansiyon adında bir yerde kaldık pek tavsiye etmiyorum. Günlük oda fiyatı 80 liraydı ve akşam yemekleri dahil değildi. Başka yerlerde yemek yiyerek bilgi aldık, ve Changa Otel diye bir yer bulduk. Adrasan'da kalacaksınız tavsiye edebilirim Yemekleri ve odaları güzeldi. Oda fiyatı da akşam yemeği dahil yine 80 liraydı. ( Denize doğru balkonu olan büyük bir odaları vardı, 6 kişilikmiş, Ağustos sonunda oraya gitmeyi düşünüyoruz) Denize de yaklaşık 20 metreydi...
Aslında sizin tatil profilinize pek uymuyor Adrasan ama, sakinlik arıyorsanız tavsiye ederim. Genelde hep aile vardı ve 4-5 günümüz bot ya da kano kiralayıp koyları gezmekle geçti.. Öyle, :) küçük bir fikir verdiysem ne mutlu. İnşallah güzel bir tatil yaparsınız, Hoşçakal..

gizemtas dedi ki...

ben Kelebekler Vadisine gittim. Yazıyorum kısacık nasıl bir yer olduğunu. Seneye de oraya gitmek
istersiniz belki. Çadırlarda hatta kumlarda şezlonlarda yattık ama çok iyiydi. tavsiye ederim:)